HARIDŽIJE I MURDŽIJE NAŠEG DOBA

Bismillahi, ve sellatu ve selamu ala resulina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi edžemin.

 Zbog tendencije stalnog rasta napada na određenu grupu muslimana koji su odlučili da se suprotstave svim devijacijama u društvu kao i nekim iskrivljenim stvarima kod pripadnika IZ-a BiH pa i nekim tzv.selefijama. Mi, muslimani kojima je stalo do jedinstva i do istine započinjemo ovaj odgovor i negiramo svaki zlonamjeran pokušaj da se ta grupa izbaci iz ummeta Muhammeda s.a.v.s. bilo od strane IZ-a BiH-a ili tzv.selefija.

Od prije nekog vremena naša javnost je isprepadana nekakvim tekfircima ili neoharidžijama koji su pustili svoje korijene u Beču a vođa im je izvjesni Ebu Muhammed, Nedžad Balkan, koji je kao bivši bokser napustio studije u Arapskom svijetu zbog neslaganja sa profesorima u temeljnim stvarima vjere, kako on to voli reći u usuli dinu i tevhidu. Zbog njegovog tvrdog stava prema drugim grupama muslimana i proglašavanja kjafirom skoro svakog ko se s njim ne slaže on i njegov džemat prozvani su od strane nekih ”tekfir džematom”. Sve bi bilo dobro da je na tome i ostalo, međutim, zbog širenja njegovih pristalica i sljedbenika među omladinom epitet ”tekfirac” su dobili i neki ljudi koji s tim nemaju veze niti tome pozivaju, čak što više odvraćaju od pretjeranog tekfira, za koji kažu oni, može odvesti čak i u kufr (nevjerstvo). Ti ljudi koji su nepravedno optuženi da su tekfirci i pripadnici spornog džemata iz Beča, jesu nekada bili s tim čovjekom u kontaktu (Nedžadom Balkanom) s njim surađivali u da'vi, štampali knjige, kasete, cd-ove i slično ali samim nastupom Nedžada Balkana i ”promjenom” njegove akide te veze pucaju još negdje od 2005. godine kada mu se suprotstavljaju Hafiz Muhammed Porča i šejh Nusret Imamović.

Džemat u Beču osniva on (Nedžad Balkan) samostalno odvajajući se i sebe i svoje nazivajući Muvehidima (jednobošcima) koji su jedini na pravom putu i napušta dotadašnji autoritet jordanskog šejha Ebu Muhammeda el-Makdisija a uzima novog izvjesnog šejha Ebu Merjem koji je porijeklom je iz Kuvajta.

Zbog tog dijapazona i razlaza između uvjerenja Hafiza Porče i Nusreta Imamovića na jednoj i Nedžada Balkana na drugoj dolazi do stalnih sukoba i prepucavanja između te dvije grupe. Čak su neki od Nedžadovih sljedbenika vidjevši da njihova shvaćanja islama ne prolaze kod masa, pokušali da kod šejha Nusreta Imamovića potraže potvrdu svojih vjerovanja putujući čak i do Maoče. Ali šejh Nusret ih je prozreo i na vrijeme upozorio ljude, pa čak neke istjerao iz sela kako nam to pripovijeda Hafiz Jusuf Barčić r.h.m.

Sve bi bilo dobro da se od tada ne pojavljuje nova grupacija daija među selefijama koji se obrušavaju na muslimane Maoče i samog šejha Nusreta Imamovića nazivajući ga tekfircem i haridžijom jer se ”odvaja ” od zajednice muslimana praveći mesdžide po Bosni. Međutim, ovo je neispravno tj.nekog optužiti da se odvaja od ”zajednice” muslimana tako što traži da se u džamijama klanja po sunnetu i govori o sunnetu da se ukinu novotarije i k tome ga još optužiti da je zbog toga haridžija (onaj koji se odvaja). A zašto, u narednim redovima ćemo inšaallah pojasniti.

Da bi shvatili ovo moramo prvo definisati riječ šta je to iko je to džemaat muslimana (zajednica) od kog se ne smijemo odvajati i definisati riječ džemat novotara od kog se obaveza odvojiti.

U periodu islamske države počevši od halife ebu Bekra pa do zadnjeg Osmanskog sultana svaki musliman je morao biti uz zajednicu muslimana koju je predstavljao halifa pa makar ponekad halifa i skrenuo s puta ehli-sunneta.

Osnova je bila zajedništvo muslimana oko halife i halifata u borbi protiv zajedničkih neprijatelja. Međutim dolaskom 1924.god. i nestankom hilafeta muslimani su dužni da se organizuju po slijedećem receptu, a to je da džemaat prave na jasnim temeljima kur'ana i sunneta i da postavljaju takve imame koji će ukidati novotarije i slijediti ono najsigurnije i najjasnije iz Allahove knjige i sunneta Poslanika, s.a.v.s.

I to je džemaat od kog se muslimani ne smiju podvajati, a sve drugo su džemati muslimana od koji se obaveza odvojiti ako ih nakon više godina ne možemo promijeniti a pogotovo ako nam imami u tim džematima brane prakticiranje sunneta ili ga guše na razne načine. Naravno, s jasnom razlikom, da, ako se i odvojimo od tih novotarskih džemata to ne znači da prestaje naša obaveza da ih pozivamo sunnetu ili da surađujemo s njima u stvarima koji su opće dobro za muslimane.

Bilo kako bilo, džemaat (zajednica) muslimana od kojeg se haram odvojiti je džemaat zasnovan na jasnim temeljima kur'ana i sunneta, bez natruha novotarije, ili pozivanja novotariji pa bio on u vlasništvu IZ-a BiH-a ili nekog drugog to nije važno. Međutim, jasno je svakom ko imalo poznaje sunnet Poslanika a.s, da IZ BiH-a nema taj epitet džemaata kur'ana i sunneta jer oni i sami u svom štatutu kažu da se pored Kur'ana, sunneta, hanefi mezheba obraćaju i na tradiciju bošnjaka ne obraćajući pažnju da li je ta tradicija ispravna ili ne. Sama IZ BiH-a često u pisanju svojim imama ili profesora naglašava da islamska tradicija bošnjaka je jedina ispravna na ovim prostorima i da svako drugo prakticiranje islama je neprihvaćeno i unaprijed osuđeno na propast. Islamska tradicija bošnjaka je, naravno, puna bid'ata i neispravnih stvari od kojih su najveće: Ajvatovica, Dovišta, podrška sufijama i novotarima, naplaćivanje učenja kur'ana, naplaćivanje bilo kojeg vjerskog posla, davanje prednosti tradiciji nad sunnetom, podučavanje ljudi djelu vjere i necitiranje ajeta i hadisa koji se suprostavljaju njihovom štatutu itd…

 

Pa sad BRAĆO DAIJE recite je li se grijeh ili obaveza odvojiti od ovakvih džemata i sveukupne IZ-a BiH-a ili je to obaveza svakog svjesnog muslimana? PITAM JA VAS!!!

Znate vi odgovor…

Recite mi i dajte jasne dokaze po čemu su oni to (IZ) džemat muslimana od kog se haram odvojiti?

Znate vi odgovor…

Kakve veze ima to što će neko napraviti mesdžide kojima će pozivati sunnetu ako oni nisu u vlasništvu IZ-a BiH-a?

Znate vi odgovor…

Kakve veze ima to što ti mesdžidi niču u privatnim objektima jer kao što znamo IZ-a BiH-a još nijednom tzv.selefijskom daiji nije dala imamet nad nekom džamijom?

Znate vi odgovor…

Pogledajte stanje muslimana u džamijama i njihovo znanje a pogledajte stanje muslimana u mesdžidima i njihovo znanje, ima li razlike?

Znate vi odgovor…

 

Ovo vi BRAĆO DAIJE dobro znate i sami bi osnovali mesdžide sunneta samo kada na vas niko ne bi upro prstom. Ali preče vam je da se Allaha bojite i da prestanete izvraćati dokaze kao i stvarno stanje.

BOJTE SE ALLAHA; PRESTANITE!!!

 

AKO NEĆETE DA POMOGNETE VAŠU BRAĆU ONDA IM NE ODMAŽITE JER TAKO POMAŽETE NEPRIJATELJE ISLAMA!!!

8 komentara

  1. Post ti je odlican, samo me zbunjujes… Ako si na strani istine i daija poput shejha Nusreta, zasto onda si stavio stranice koje uredjuju upravo one “daije” koje napadaju nasu bracu…

    Zasto tu nema put vjernika, kavkaskog emirata itd.

  2. Selam alejkum, gost_735 nisam prije ti mogao odgovoriti ali evo sada ti govorim. Nisam ja ni na čijoj strani osim na strani Allaha i Poslanika i vjernika a ako je Šejh Nusret meni draži od nekih drugih daija ne znači da ja njih zaboravljam skroz ali nisu ni nešto posebno važni. Stranice su same po sebi ispravne a među muslimanske prepiske i napadi ne znače da je neko na dalalletu. Ima stvari koje ja ne odobravam ni kod šejha Nusreta a i kod drugih daija ali nisam nikada nikome rekao da je u dalaletu zbog toga već samo da je pogriješio i kako nas je Podučio Poslanik, s.a.v.s. imaće taj šejh jednu nagradu. A ostalo koje neki ljudi imaju poput neosnovane mržnje i laži to Allahu prepuštam a braniću čast muslimana gdje god mogu. Put vjernika je dobra stranica i meni nije najomiljenija a također ni kavkaski emirat ali ih ipak često posjećujem. A llahu te'ala ealem

Komentariši