PORUKE

Bismillahi-r-rahmani-r-rahim

 

Poruka židovima!

 

Zar je tako teško prihvatiti činjenicu da je vrijeme ‘odabranog naroda’ prošlo i da se neće vratiti i da je došlo vrijeme odabranih ljudi, koji su pobožni, koji se klanjaju Jedinom Allahu, imaju znanje i potpomažu dobro, a zabranjuju zlo?

Poruka Kršćanima!

 

Zar je tako teško prihvatiti jednog Boga, Allaha, Njemu se klanjati i ne pripisivati mu sina ili božanstvo poput ”svetog duha”? Ima li išta lošeg u tome da se prihvati Isus (Isa, a.s.) kao Allahov Poslanik i čovjek, riječ Njegova i miljenik?

Poruka sufijama!

 

Zar je tako teško prihvatiti činjenicu da između Allaha i roba nema posrednika i da je potrebno samo dignuti ruke i direktno Allaha zamoliti za neku potrebu? Kome su potrebna turbeta i stvari koje su sumnjive u vjeri, a kojih se treba kloniti jer su suprotne duhu islama?

Poruka šijama!

 

Zar je tako teško prihvatiti sve ashabe kao muslimane a ne izdvajati neke, a neke proglasiti kjafirima, njihov slučaj treba prepustiti Allahu da im On sudi? Ko je od njih pogriješio, njemu se piše, a Allah vidi sve Svoje robove, a ne mi.

Poruka partijašima!

 

Zar je tako teško prihvatiti činjenicu da nema demokratije u islamu jer vlast pripada samo Allahu, a ne narodu, i da demokratija nije put do islamske države? Demokratija je zlo kao rak koji izjeda ljudsko tijelo, tako ona izjeda i islamski ummet.

Poruka islamskim organizacijama!

 

Zar je tako teško prihvatiti činjenicu da muslimani treba da se bore svojim životima i imecima na Allahovom putu, a ne izborima i glasanjem? Dok se god bude glasalo na izborima muslimani će biti u ovako teškom halu i belaju.

Poruka tradicionalistima!

 

Zar je tako teško prihvatiti činjenicu da sve običaje koji nisu u skladu sa Kur'anom i sunnetom treba odbaciti, a ne braniti pa makar ti običaji bili stari 1000 godina? Ako ih nije Allah naredio ili Poslanik, a.s. radio, onda ih i mi džaba radimo, bez sevapa.

Poruka mezheblijama!

 

Zar je tako teško prihvatiti činjenicu da su Imami nekad pogriješili i da ih ne treba u svemu slijediti već samo u onome što se slaže sa Kur'anom i vjerodostojnim sunnetom? Imami su bili dobri ljudi, ali nisu tražili da budu slijepo slijeđeni.

 

Poruka vladarima!

 

Zar je tako teško vladati po šerijatu, a ne po nekom drugom zakonu ako priznajemo da će se na ahiretu suditi po šerijatu, a ne po zemaljskom zakonu? Treba vladati bez straha od ljudi već samo strahom od Gospodara ljudi.

Poruka ulemi!

 

Zar je tako teško se ujediniti oko zajedničkih ispravnih stavova, a ostale ostaviti po strani i tako raditi za boljitak islama i muslimana? Sve rasprave imati samo na umu, a u praksi riješavati zajednički velike probleme, slijedeći pri tome samo Kur'an i sunnet.

Poruka ”muslimanima”!

 

Zar je tako teško doći u džamiju poslušati predavanje, klanjati namaz ili učiti Kur'an? Pri tome ne činiti velike grijehe, a poštovati učene pitajući ih o stvarima vjere i dunjaluka. Bez obzira koliko griješni bili treba Allaha zamoliti za oprost i pokajati se.

Poruka tekfirovcima!

 

Zar je tako teško ostaviti stvar vjere pojedinca Uzvišenom stvoritelju. A ne odmah nekog proglasiti nevjernikom iako nam nije jasno je li on počinio kufr. Ostaviti se proglašavanja pojedinaca nevjernicima je bolje i čišće za vjeru za svakog od nas.

Poruka nemezheblijama!

 

Zar je tako teško prihvatiti činjenicu da su mezhebi bili oni koji su olakšali put do Istine. I ne treba mezhebe skroz odbaciti a izmišljati nove mesele. Od mezheba bilo kojeg uzeti ono što su pogodili iz Kur'ana i sunneta a odbaciti ono što nema podlogu.

 

Poruka ostalima!

 

Zar je tako teško imati Allaha za Boga, Muhammeda, s.a.v.s. za Poslanika i uzor, slijediti samo Kur'an i sunnet i praksu ashaba, a ne svoje strasti, koje ako ne upropaste čovjeka na ovome onda će sigurno na onome svijetu? Slijepo slijeđenje strasti je obožavanje istih, a Allah ne voli one koji obožavaju nekog mimo Njega, Jedinog koji Jedini zaslužuje da bude obožavan.

 

Mi na ova pitanja odgovaramo:

Da teško je, jer se slijede strasti koje su sluga šejtanu, a šejtan je vladar onih koji su u strastima ogrezli. Robe strasti, pokaj se i vrati se svome Iskonu (prapočetku), tome da budeš ponovo Allahov rob, koji će uspjeti i na dunjaluku i na Ahiretu.

 

Molim Allaha da nam omili islam i da od nas otkloni svaki strah na ovome i na budućem svijetu! Amin!

 

 

 

17 komentara

  1. Esselamu-alejkum
    A zasto vi vehabije ne mozete da prihvatite cinjenicu da niste jedino vi na pravome putu, a Allah najbolje zna dali ste uopce na pravom putu.
    Mislim da je red i sebi postaviti pitanje a ne samo drugima. Svaki onaj koji se previse trudi da dokaze svoju ispravnost govori dovoljno o tome koliko je nesiguran u ono sto radi.

  2. opet naziv vehabije, a i ti koji i pun mržnje pa od te mržnje ništa ne vidiš znaj da niko nije rekao da je jedino ta grupacija koju nazivaju vehabjama na pravom putu, ali smatram da slijede ono najljepše i najispravnije iz Knjige i sunneta kao i iz mezheba i uleme

  3. na tvoje razocarenje ja ne mrzim nikoga a pogotovo ne vjernike muslimane ma kako oni sebe nazivali, samo ne mogu podrzati jedenoumlje i preveliku pristrasnost nekome ili necemu, a sve to potkrepljivati Kurânom i hadisom, zaobilazeci ostale fakte i cinjenice.
    Allah ljude dijeli samo na bogobojazne i one koji to nisu, a bogobojaznost je individualna osobina koja je izmedju Rabba i roba i On je jedini sudac u tome.

  4. Kao što sam i rekao, ako nas nazivaš pogrdnim imenom ”vehabije” onda je jsano da mrziš bar nešto kod nas. Ako bi bio tako dobar da nam bar objasniš šta još osim jednoumlja mrziš kod nas pa da lijepo ko braća raspravimo je li to od vjere ili ne.

  5. kao prvo, nisam rekao da to mrzim vec da se ne slazem sa tim (jednoumljem), a kao drugo da si spreman na razgovor vec bi dao obrazlozenje na ovo o cemu sam pisao.
    Vise mi lici na komentar nego na spremnost u bratskoj raspravi.

  6. nešto mi nije jasno bilo bi lijepo kada bi nam konkretno naveo primjere za to ”jednoumlje”. I naravno, da ja sam rekao da niko nije rekao da je jedino ta grupacija koju nazivaju vehabjama na pravom putu, ali smatram da slijede ono najljepše i najispravnije iz Knjige i sunneta kao i iz mezheba i uleme. Već je objašnjeno, i naravno ja ne vjerujem da će moj pravac samo u džennet dok će ostali muslimani u džehennem već kažem da će neki u džennet a neki u džehennem. Opet kažem da i od onih što će u džehennem ima onih koji će vječno ostati jer su pogazili riječi šehadeta i učinili širk a formalno su se pripisivali ummetu islama a ima opet onih koji će jedno vrijeme biti u džehennemu zbog grijeha koje su činili pa će inšaallah u džennet ući kako se navodi u mnogim ajetima i hadisima. Nadam se da je ovo i tvoj stav jer ako nisi od Ehli-sunneta onda moramo da drugačije pričamo tj. druge dokaze i opširnija objašnjenja.

  7. Jednoumlje “vehabija” ili ti te skupine koju ti smatraš da slijedi najbolji i najljepše od Kur'ana i Sunneta najbolje se ogleda po tome što prozivate tekfirovce a sami tekfirite sve one koji nisu kao vi. Demokratija nije idealna, ali je najbliža principu šure.
    Zar ne bi bila blagodat demokeratija u arapskom svijetu ili “svijetu ludih i glupih kraljeva” kojima vi pozivanjem na neglasanje pomažete da ostanu na vlasti. Kako Bošnjaci da dođu do vlasti, prava, i mnogo toga bez izlaska na izbore. Zar nije islamski stav izbor manjeg zla u dilema između dva zla. A kad bi Bošnjaci slušali vaš glas razuma i vama i Bošnjacima izbor bi bili kršćani ili hrišćani pa bujrum. Zar vaše stalno pozivanje na “svoje šejhove” nije isto pa čak i gore nego sufijsko. Kod vas je šejh svako ko pusti bradu i zasuče nogavice, sve dok ga ne protekfirite. Primjera u Gornjoj Maoči naći ćeš na pretek. Pojam “braća” su uveli masoni. Oni se tako međusobno zovu. Poslanik s.a.v.s. je koliko je meni poznato ashabe zvao imenom.

  8. Pošto mi niko na brzinu nije odgovorio ponovit ću neke stavove i iskoristit priliku da postavim neka pitanja:
    Jednoumlje “vehabija” ili ti te skupine koju ti smatraš da slijedi najbolje i najljepše od Kur'ana i Sunneta najbolje se ogleda po tome što prozivate tekfirovce a sami tekfirite sve one koji nisu kao vi. Demokratija nije idealna, ali je najbliža principu šure.
    Zar ne bi bila blagodat demokeratija u arapskom svijetu ili “svijetu ludih i glupih kraljeva” kojima vi pozivanjem na neglasanje pomažete da ostanu na vlasti. Kako Bošnjaci da dođu do vlasti, prava, i mnogo toga bez izlaska na izbore. Zar nije islamski stav izbor manjeg zla u dilemi između dva zla. A kad bi Bošnjaci slušali vaš glas razuma i vama i Bošnjacima izbor bi bili kršćani ili hrišćani pa bujrum. Zar vaše stalno pozivanje na “svoje šejhove” nije isto pa čak i gore nego sufijsko. Kod vas je šejh svako ko pusti bradu i zasuče nogavice, bez ikakvog većeg znanja, sve dok ga ne protekfirite. Primjera u Gornjoj Maoči naći ćeš na pretek. Bio sam prisutan kada “brat” zove šejha da li kao liječeni narkoman smije nastaviti terapiju. Šejh mu zabranjuje jer je ta terapija medikamentima po šejhovoj spoznaji haram. Sad “brat” luta izluđen drogom iz džahilijeta a šejha baš briga. Kako taj šejh daje fetve iz rukava ili je ipak hemičar. Volio bih nekad pročitat komentar na ove moje dileme.
    Pojam “braća” su uveli masoni. Oni se tako međusobno zovu. Poslanik s.a.v.s. je koliko je meni poznato ashabe zvao imenom.
    To ime abdellah u potpisu je li greškom upisano ili je to ime u ar. akuzativu?
    Koje je tvoje formalno obrazovanje da znam s kim raspravljam i vrijedi li raspravljati, jer i ja sam na putu iskrene spoznaje, ali tamo nisam krenuo prazne glave ili kako “braća” kažu kao garib, odnosno iz džahilijjeta.

  9. Jel taj ajet argument na sve što sam te pitao? Kako znaš ko je vjernik, a ko nevjernik da bi ga zvao bratom? I ja sam u islamu, a ne razmišljam kaon ti. Jesam li ti ja brat? To što sam sve to pitao nije dokaz da smo u zavađi da bismo se mirili što traži navedeni Kur'anski ajet. Ko su šejhovi? Kakvi su uslovi da bi neko kod te skupine bio šejh? Griješe li oni? Ko snosi posljedice za “brata” koji je poludio jer ga šejh pogrešno savjetovao? Koje je tvoje formalno vjersko znanje, jer mi je važno da slušam učenijeg u islamu, ako si ulema. Da'wa nije hobi, to je odgovornost. Bojiš li se Boga što će neko poslušati tvoje stavove, a i sam znaš koliko vrijede… I Poslanik s.a.v.s. je znao navedeni ajet, a opet ponavljam, ashabe je zvao imenom, a ne braćom. Jedini koji se sljedbenicima obraćaju sa braćom su masoni. A od njih su to prepisali i mnogi od sveštenika svih vjera, što je potpuno neispravno. “Vjernici su zaista braća!”, ali samo BOG sudi ko je vjernik, a ne ljudi. Svi ljudi griješe, zato griješe i kada se obraćaju sa “brat”,”novator”,”kjafir” i sl.

  10. Ovako nadam se da ti je jasno da u Kur'anu i sunnet postoji tekfir pojedinca kao i tekfir grupe. Ono što je danas mnogima nejasno je pojava ”pretjeranog tekfira” od onih koje nazivaju tekfir džemat ili tekfirovci. Jasno je da su takvi zalutali u tim stvarima pa tekfire sve redom sa dokazima ali i bez dokaza. Dozvoljeno je tekfiriti ljude ali sa jasnim dokazima ali to nemože činiti svako već to mora šura uleme donijeti dokaz da je neko izašao iz islama. Osim ako je čovjek jasno i nedvojbeno izjavio ili učinio djelo koje izvodi iz islama kao npr. neko opsuje Allaha i to ponavlja namjerno i iz inata pa i nakon upozorenja da je to haram i grijeh onda takav je sam sebe izbacio iz islama i slični primjeri. drugo, drmokratije nema u islamu jer kao što sama riječ kaže demos-krates , vladavina naroda a šerijat je vladavina Allaha što onome ko išta zna o islamu jasno pokazuje da su to dva različita pojma. Ono što je halal reći je da demokratija ima dodirnih tačaka sa islamom ali također ima i kršćanstvo i judeizam i budizam pa zar ćemo reći budizam u islamu, kršćanstvo u islamu, naravno da nećemo ali oni koji bi da se dodvore kjfirima izmislili su ovaj nazib ”demokratija u islamu” i ”najbliža je principu šure”. što naravno nije tačno. Demokratija je daleko od principa šure a evo i zašto. Islamska šura je sastavljena od Uleme i najuglednijih i najpobožnijih muslimana, demokratski način je da u parlament može ući fasik i kjafir i takvi donose odluke prema muslimanima. Slijedeća razlika između demokratije i šure je da odluke se donose na osnovu Allahove knjige i Sunneta a u demokratiji na osnovu strasti i prohtjeva i lične procjene pojedinca bio on vjernik ili ne. Slijedeća razlika je da u principu šure kada se glasa glasaju ljudi koji su alimi ili pobožnjaci zbog razloga da bi se izdigao neki Allahov propis i zakon dočim u demokratiji glasa sav narod, i neznalice, i kjafiri, i griješnici koji ne znaju razlučiti istinu od neistine i kao takvima manipuliše grupa političara iz stranke. Razlika između istinskih islamskih vladara što oni kada obećavaju kaži inšaallah a demokrate kaži sigurno ću vam ja…itd. nadam se da je sada jasnija slika razlike demokratije i islama. Ono što kraljevi u arapskom svijetu rade je zbog muslimana a ne zbog toga što ljudi ne glasaju jer da su muslimani jedinstveniji na Allahovoj knjizi sigurno bi zbacili ”glupe” kraljeve i uspostavili šerijat ne bojeći se ni amerike niti bilo kog osim Allaha. Ono što kažeš o dva ”zla” je izvedeno iz hadisa gdje je poislanik.a.s. birao manje zlo ali si nam zaboravio reći šta nam kaže njegova žena Aiša:…Ako ne bi bio grijeh… Šta to znači ne može se uzimati ovaj propis uvijek već treba sagledati koristi glasanja i koristi ne glasanja pa onda govoriti o ”dva zla”. Primjeri ovog ili onog šejha ili brata kako ga ti nazivaš nisu hvala Allahu pravilo. Ono što je bitno to je držanje za Allahovu knjigu i sunnet a pojeinci što rade pa i griješe nemoj samo reći da ulema islama poput Ebu Hanife nije griješila. Pozivanje na šejhove u svakoj situaciji je od odlika taklidovaca, ali ako je čovjek nesposoban da sam donese odluku bolje da pita ulemu kao što nam i kur'an naređuje. ne vidim tu nikakav problem. naravn, da ima onih koji pretjeruju u slijeđenju neke uleme ali to je za drugu osudu ali elhamdulilllah oni su manjina. osim ajeta koji sam naveo o pojmu braća navešću ti i hadis da je Psolanik a.s. nazvao nas i generacije poslije ashaba braćom.Ebu Hurejre, r.a., je rekao:
    Božiji Poslanik, s.a.w.s, je prošao pored mezarja i rekao: Neka je Allahov mir na stanovnike ovih mezarja, vjernike od njih. Mi ćemo se vama, ako Bog da, pridružiti. Volio bih kad bismo mogli vidjeti našu braću.

    Ashabi su ga upitali: Zar mi nismo tvoja braća, Allahov Poslaniče?

    On je odgovorio: Vi ste moji ashabi. Moja braća su oni koji će doći poslije nas.

    Oni su rekli: Kako ćeš prepoznati ljude iz svog ummeta koji će doći nakon tebe, Božiji Poslaniče?

    On je odgovorio: Da čovjek ima skupinu konja s bijelim šarama na njihovim čelima i nogama među konjima koji su svi crni, recite mi, zar ne bi prepoznao svoje konje?

    Oni odgovoriše: Zasigurno.

    On reče: Oni (moja braća) će doći s bijelim licima i udovima od uzimanja abdesta, i ja ću ih predvoditi do mog izvora. Ali bit će i nekih koji će zalutati od mog izvora poput zalutale kamile. Ja ću ih pozvati i reći: ´Dođite!´ a onda će biti rečeno: ´Oni su nakon tebe mijenjali neke stvari´, a ja ću im onda reći: ´Idite, idite.´ (prenosi Muslim)
    Moje obrazovanje nije bitno za ovu priliku jer da kažem da sam učeniji od i Ebu Hanife to tebi ništa ne bi značilo jer ti ne gledaš obrazovanje već skupinu kojoj ti misliš da ja pripadam i nisu ti važni dokazi i znanje već je doboljno da raspravljaš da bi tamo nešto dokazao. samo ne znam kome, sebi ili nama. To pitanje postavi sebi.

  11. Dobro si ovo nadjidjao gost_980 ali mi nije jasno zasto se abdellah usutio? Nema sta reci ili je skonto da si upravu, a mozda i ne razumije sta si ustvari htio reci.
    U svakom slucaju cestitam i slazem se sa tvojim vidjenjem cijele situacije.

  12. gost_8096 jesi li slijep pa vidi koliko je toga abdellah mu odgovorio a ti ne vidiš ili nećeš da vidiš. to što se ti slažeš s njim ništa neće umanjiti dokaze koje je abdellah donio ovome anti sunnetliji

  13. Amin, svima nam je potreban Pravi put ali pravi put je jasan pa ako Allah nekoga uputi da ide tim putem a on ipak hoće drugi put onda Allah takvog prepusti tom ”drugom” putu. Sačuvaj nas Allahu krivog puta Amin Amin

Komentariši